TV-ohjelmat

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
Bella-
Viestit: 20
Liittynyt: 10.09.2015 19:18
Viesti:

Re: TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Bella- » 14.09.2016 14:06

En omista televisiota ollenkaan.
Osittain siksi, ettei uskonnollisista syistä lapsuudenkodissa koskaan ollut televisiota ja loput siksi, että sieltä tulee tänäpäivänä lähinnä pelkkää roskaa.
+ Jos haluan jotain sarjoja, elokuvia jne. katsoa niin löydän ne netistä tai aina niin ihanasta netflixistä :)
ISFJ-T/INFJ
Jos voi istua jonkun henkilön kanssa puolituntia hiljaa ja kuitenkin tuntea olonsa mukavaksi, niin sellaiset ihmiset voivat olla ystäviä. Mutta jollei voi istua niin, ei ystävyydestä tule mitään, eikä tarvitse tuhlata aikaa yrittämiseenkään.

India
Viestit: 12
Liittynyt: 15.10.2014 02:00
Viesti:

Re: TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja India » 17.09.2016 22:46

Katson maksukanavien historiaohjelmia, ohjelmia, joissa näytetään kuinka eri maiden tulleissa toimitaan (Kanada, Uusi-Seelanti, Australia), luontodokumentteja ja seuraan mahdollisuuksien mukaan eri kulttuurien kuvauksia.

Avatar
Andras
Viestit: 94
Liittynyt: 01.05.2016 14:11
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Andras » 26.11.2016 05:43

Televisio-ohjelmien taso on kyllä romahtanut täysin.

Ennen minulla oli TV aina auki kun olin hereillä ja sieltä tuli jotain ohjelmaa, nyt en ole pariin vuoteen tainnut avata TV:tä kertaakaan.

Koneella minulla on aika paljon TV-sarjoja katsottavana, mutta katson niitä aika hitaaseen tahtiin.

maaku
Viestit: 19
Liittynyt: 22.11.2016 19:16
Viesti:

Re: TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja maaku » 27.11.2016 15:39

Sarjoja tulee kyllä aika paljonkin seurattua niin television kuin Netflixin ja HBO:nkin kautta. Muutamia suosikkejani uudemmista ja vanhemmistakin sarjoista: Mr Robot, Westworld, Game of Thrones, House of Cards, Stranger Things, Uusi Sherlock, Mad Men, Fargo, Boardwalk Empire, Six Feet Under ja Twin Peaks.

Komediassa tykkään brittiläisestä, esim. Peep Show, Black Books, The Mighty Boosh, ja toki klassikkona monet Monty Pythonin sketseistä iskee nauruhermoon. Solsidan on kyllä myös hauska.

Lisäksi tykkään hyvistä dokumenteista ja luonto-ohjelmista.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa