Itseasiassa tulin katsoneeksi nuo (lähes) kaikki vlog-videosi. Osaat mielestäni ottaa napakasti kantaa erilaisiin asioihin, mutta kuitenkin osin varsin humorisesti (muumi-viittaukset on aivan mahtavia!). Vaikka videot onkin siis varsin lyhyitä, niin pääkohdat ja tavallaan myös "ironia" tulee niissä hyvin esille. Jatka ihmeessä tätä, uskon että vielä monikin samaistuu kun sisältöä on vain tarpeeksi.INTPinson kirjoitti:Kiva jos pidit. Itse en ajattele, että olisi vaikeaa tehdä omalla naamalla videoita kun veljeä ja sen kaveria lukuunottamatta kukaan katsojista ei tunne mua entuudestaan. Ja kun entiset kaverit ei enää merkitse mitään, niin ei tarvi miettiä, jos joku niistä sattuisi näkemään jonkin videoistani. Mutta kuten sanoin toisessa ketjussa, yritän tämän harrastuksen kautta hankkia uusia kavereita.niksuu93 kirjoitti: Piti ihan ajatuksella nyt vilkaista noita sun videoita, linkit olen kyllä jo aiemmin huomannut mutta en ole saanut vain aikaiseksi katsoa. Hyviä ajatuksia herättäviä aiheita noissa, joista monista olen yhtä mieltä. Rohkeaa muutenkin antaa ikäänkuin kasvot pelkän nimimerkin taakse, mulle ei olis kovin helppoa.
PS: Soitat todella hyvin, en ihmettele yhtään että taitojasi arvostetaan bändissä.